Thursday, May 24, 2007

Erik Zabel recunoaste cã s-a dopat în 1996


Rutierul german Erik Zabel (foto), aflat sub contract cu formatia Milram, a recunoscut astazi cã s-a dopat în 1996, atunci când evolua pentru echipa Telekom. Zabel, în vârstã de 36 de ani, este primul rutier aflat în activitate, fost component al echipei Telekom, care recunoaste cã s-a dopat. "M-am dopat cu EPO în 1996, dar m-am oprit dupã o sãptãmânã din cauza efectelor secundare. A fost singura mea experientã cu dopajul de-a lungul carierei", a declarat Zabel, cu lacrimi în ochi, la Bonn, în cadrul unei conferinte de presã a echipei T-Mobile. Rutierul, care evolueazã la Milram din 2005, a câstigat patru ediþii ale cursei Milan-San Remo si a terminat de sase ori pe primul loc în clasamentul de etapã la Turul Frantei. Zabel, vicecampion mondial în 2006, este cel mai titrat rutier aflat în activitate, cu 194 de victorii. Fostul sãu coleg, Rold Aldag, actual manager general la T-Mobile, a recunoscut cã s-a dopat începând din1995 si pânã în 2002: "Îmi cer scuze, am mintit spunându-mi cã nu pot fi prins".

No comments: