Sunday, August 5, 2007

Draga Oana Despa,

Despre tine stiu doar ca esti fata aia mica de la Antena 1, care vorbeste la televizor despre oamenii care fac rau tarii. Nu am de unde sa stiu mai multe despre tine deoarece eu nu am ajuns inca la DNA. Dar viata e lunga, asa ca am tot viitorul in fata. Si sa mai stii, draga Oana Despa, ca eu am fost la ziua ta, cand a fost si ziua Ioanei Raduca si a doua zi erai ziua Crinei Abrudan. Draga Oana Despa, iti multumesc ca mi-ai pus link pe blogul tau, www.despaoana.blogspot.com , de unde intra lumea sa citeasca ce zic eu. In ultimele 7 zile cica de acolo au venit cei mai multi vizitatori, motiv pentru care trebuie sa iti multumesc. Acum, cand tu citesti aceste randuri scrise in zori de zi, in spatele tau se afla colegii tai, care carcotesc. Nu interpreta lucrurile asa cum fac ei si spune-mi doar cum pot sa intorc gestul. Ah, si mai stiu despre tine ca ai vrut sa inchiriezi garsoniera Ioanei Raduca, devenita peste noapte un fel de Nastase cu doua case. Sa se prezinte la DNA!

1 comment:

OANA DESPA said...

M-ai facut sa rad intr-o zi de 2 bani, asa ca e suficient. Am facut o sedinta cu Ioana si am ajuns la concluzia ca e periculos ca numele noastre sa ajunga intr-o discutie cu tine. Ai cititor de la mine pentru ca ei sunt mai inteligenti si mai schiori decat mine. :) O sa incerc sa recuperez...