Friday, November 23, 2007

Neinspirat

Hai ca nu sunt eu de vina. Nici macar Florentin Nicolae nu a putut schia pe zapada din Poiana Brasov. Pana si la Balea Lac temperaturile sunt pozitive. Nu recomand nimanui sa vina in Poiana Brasov. Maine o sa incerc sa ma dau la Sinaia si m-as bucura sa fie vreme rece. Iar daca e soare o sa ma bronzez, asa ca de inceput de iarna. Oricum, sfatul meu este sa nu veniti la schi in acest week-end pe Valea Prahovei sau in Poiana Brasov. In Postavaru am dat peste foarte multi pasionati de schi de tura. Unii cred ca erau chiar de la lotul national de schi-alpinism. Daca nu se face frig, peste o saptamana nu se va mai putea schia pe nicaieri. Si inca un amanunt: nu mi-am zgariat schiurile. Cred ca asta e cea mai buna stire pe ziua de azi. Si nu o sa renunt la schiurile Dynastar niciodata. Pentru Poiana Brasov sunt foarte bune.

3 comments:

Janos said...

Asta inseamna ca schiurile Dynastar sunt din titan, right? :)

Anonymous said...

week-endul trecut se putea schia foarte misto numai in poiana. Acum nu se mai poate deloc, desi a nins f mult duminica spre luni?

Bernadeta Szwagiel said...

Janos, schiurile mele Dynastar nu stiu din ce material sunt,dar daca tu zici ca e titan, atunci titan sa fie. Sincer, sunt schiurile mele kamikaze, pe care le folosesc numai in Poiana Brasov, unde sunt pietre. Da, acum conditiile de schi sunt destul de proaste in Poiana Brasov. Marti era imbecabil, acum e jalnic. La Predeal e ceva mai bine.