Sunday, July 1, 2007

Tractiune logica

Acum, daca vrei sa scrii ceva pe net, daca ai o idee, nu se zice ca ti-a venit o idee. Se zice flotare!!! Care-i faza? Adica nu mai zici ca ai o idee sau nu mai zici ca ai ceva in minte. Zici flotare. Eu vreau sa zic tractiune. Oricum, ideea e ca astia de la Pepsi au acum o campanie intitulata "Vino sa traiesti fotbalul adevarat!". Si daca chimicale din stecla cu Beckham pe eticheta poti sa castigi diverse. Ce diverse? Diverse chestii. Un transfer la Chelsea, un tricou pe care scrie Lampard sau niste console cu jocuri. Nu stiu ce sunt alea. Dar pe mine pe loveste pepsimania la fiecare campanie. Si pana acum am baut la Pepsi... Numai ca intotdeauna sub capac scrie doar "mai paseaza". Am pasat la fiecare sticla de doo kile pana cand mi-am dat seama ca aceasta campanie era mai buna la handbal, ca acolo se fluiera joc pasiv. In loc de Chelsea putea fi Oltichim Rm Valcea, iar Gogarla sau Amariei ii pot concura lejer pe Lampard sau Henry. Oricum, eu vreau sa ma duc la Chelsea in cantonament, sa vad daca imi vine paltonu lui Mourinho, sa-i fur tricoul lui Balack si sa-l accidentez pe Robben, daca nu pleaca la Real Madrid.

No comments: