Saturday, September 22, 2007

O zi cu bune si cu rele

Dimineata groaznica. Trezit greoi, in suturi. E infernal sa ma scol mai devreme de ora noua. Imbracat in reluare si plecat spre Herastrau, la cross-ul Samsung. Acolo numai belele! A trebuit sa fiu martor al unui concert sustinut de Cristina Rus. Imi placea de fata asta pana acum. Se prezenta bine la televizor. Cand am vazut-o acum am descoperit de fapt o cucoana de la tara, genul de barmanita la bodega satului, care sambata seara face pe cantareata la discoteca din caminul cultural. Nu exagerez deloc! Si nu exagerez nici cand spun ca Andreea Balan, care nu mi-e deloc simpatica, s-a prezentat de 10 ori mai bine decat Rus. Au mai fost pe acolo si cei de la Fly Project, cu tot cu dansatoare. Si ma intreb, adica o intreb pe Cristina Rus, pe Andreea Balan, pe cei de la Fly Project, de unde isi aduna colaboratoarele? Daca vor face un trial pe soseaua de centura vor avea rezultate mai bune. Niste copile imbracate ca intr-un costum inchipuit artisitic repeta aceleasi miscari scenice de parca sunt bagate in priza. Finalul a fost totusi bun. Am castigat un telefon Samsung E590, iar pe scena au urcat cei de la Simplu. Nu sunt eu fanul lor, nu imi place cum se imbraca, nu sunt genul meu. Dar se vede un pic de munca la ei.

No comments: