Wednesday, August 8, 2007

Tricouri si chiloti tanga

Hurdubaia, de la Realitate Teve, da chef diseara deoarece de astazi este fericita posesoare a unui tricou purtat de Claudiu Raducanu pe vremea cand "involua" la FC Vaslui. I l-am dat drept mita, dupa ce l-a trimis pe Zarescu la Oltenita, la un reportaj cu niste grevisti. Niste grevisti despre care eu i-am zis ca vor fi vreo 1.500, dar ei nu au fost nici doo sute. Acum ea se lauda pe blog cu teapta de mi-a tras-o, fara sa stie ca eu am acasa mai multe tricouri cu FC Vaslui decat are ea acasa chiloti tanga.

4 comments:

Adunate de oriunde said...

tu ai luat-o de "teapta", bre. io doar glumeam :D o sa creada lumea ca ai dat iama in chilotii mei sa vezi cate perechi am...

Hurdis said...

si ca sa revin: dovada, arata dovada (ca ai 150 de tricouri cu FC Vaslui)

Anonymous said...

Si eu am glumit, stai linistita, dar am vrut doar sa stie lumea cate perechi de chiloti ai.

Hurdis said...

da, doar ca de data asta chiar a fost o "teapta". numarul e ... secret.
:D