Saturday, December 22, 2007

Contrabanda la Unirea

In seara asta am fost la magazinul Unirea pentru ultimele cumparaturi inainte de Craciun. Nu e locul meu preferat, dar am mers acolo pentru ca de la metrou sari direct printre rafturi. In plus, era si in drumul meu. Veneam de la Snickers Urban Fly, manifestare despre care o sa scriu mai multe maine dimineata. Promit sa vin cu fotografii si filmulete de la fata locului. Sa revenim acum la magazinul Unirea. Oficial, ii zice Unirea Shopping Center. La etajul doi, pe aripa Splai, este magazin THE NEW SIZE. Am intrat si am observat preturi suspect de mici de gecile de schi. Rossignol si Atomic, fiecare pentru numai 299 ron. Pomana curata, mai ales ca au cusuta si o eticheta pe care scrie GORE-TEX. Din pacate, pomana nu e pomana, ci o mare pacaleala. Inainte sa dati banii pe aceste haine de contrabanda, e bine sa puneti mana pe acele geci de schi. Nici vorba de GORE-TEX. E un fas intarit cu un pic de textila. Iti dai seama imediat ca nu e vorba de un produs original Rossignol. Sigur ca pretul face cu ochiul, dar o sa va blestemati zilele atunci cand o sa mergeti pe munte si veti observa ca hainele nu au nici o proprietate care sa va fereasca de vant si umiditate. Un alt motiv pentru care bag mana in foc ca acele geci sunt de contrabanda il reprezinta faptul ca nu au si pantaloni de schi. Week-end-ul trecut, o prietena din Busteni mi-a zis ca a dat pe o astfel de facatura 700 ron. Sper ca nu a platit-o. Inca de atunci mi s-a parut suspect pretul. O geaca Rossignol din GORE-TEX costa 1.600 ron. E foarte mult. Dar decat sa dai 299 ron pe o facatura din fas pe care doar scrie Rossignol, mai bine iti cumperi o geaca Gotech, produsa la Baia Mare. E GORE-TEX, garantat, si nu costa mai mult de 280 ron. Si e si varful de gama. Repet, nu cumparati haine Rossignol de la Unirea.

2 comments:

www.skivirus.com said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

sorin are una :P