Sunday, December 30, 2007

NISTE TARANI

Imi place sa mananc la cantina, dar nu cunosc un astfel de loc in Brasov. Este un "impinge tava" pe la uzina Roman, care face camioane pentru armata americana. Astazi am intrat sa mananc la Restaurantul Capra din Piata Sfatului. Am gasit o masa intr-un colt. Langa noi, doi tarani cu nevestele dupa ei. Am cerut voie sa trec pe langa masa lor, dar unul dintre cei doi cefosi m-a refuzat, motivand ca-l deranjez de la masa. Sa nu ii cada mancarea rau, am tacut din gura si m-am strecurat cum am stiut spre scaunul meu. In timp ce basculam o ciorba de burta penibila, una dintre femeile taranilor a scos o punga si a adunat oasele ramase. Ma, sa iti iei mancarea acasa daca nu ai putut manca tot mai merge. Ai platit pentru ea. Dar sa iei si oasele acasa e prea de tot.

1 comment:

Anonymous said...

Suntem inconjurati!!! Nu dispera si nu te opri la astia ci pune-i pe hartie.