Sunday, February 17, 2008

Gliga: "Ne va fi greu sã urrmãrim finala la televizor"

Antrenorul echipei Steaua Bucureşti, Marius Gliga, a declarat că îi va fi greu să urmărească finala Superligii Naţionale de Hochei pe gheaţă la televizor, după ce formaţia sa a ratat calificarea în această fază a competiţiei. "E trist tot ceea ce s-a întâmplat astăzi, dar am stors de la această generaţie absolut tot ce era posibil. Să nu uităm că aceeaşi echipă a câştigat nici eu nu mai ştiu câte titluri de campioana. Această contraperformanţă nu poate şterge cu buretele tot ce au făcut ei pentru acest club. Sunt cel puţin şase-şapte jucători cu care am fost colegi de echipa, iar eu m-am retras acum opt ani. Se impune un schimb de generaţii la Steaua. Ne va fi greu să urmărim finala din faţa televizorului", a spus Gliga. Marius Gliga a precizat că forma de moment a echipei a decis fiecare meci în parte. "Am avut o formă foarte bună şi am reuşit să căştigăm meciuri importante, dar treptat am pierdut din turaţie şi au apărut greşeli de apărare care au creat o stare de frustrare în jurul echipei. A intervenit şi scăderea de formă şi de aici tot acest lanţ nefericit de partide pierdute", a menţionat tehnicianul stelist. Preşedintele secţiei de hochei a CSA Steaua, Cristian Cârlan, a declarat că la echipa bucureşteană trebuie o schimbare majoră pentru că nu mai merge cu "injecţii şi soluţii de compromis". "Trebuie să înţelegem că o generaţie de jucători a ajuns la final şi să luăm totul de la zero, în funcţie de resurse. Nu mai merge cu injecţii şi soluţii de compromis. Este clar că acest campionat nu mai stă în două echipe ca până acum. E din ce în ce mai puternic şi va trebui să regândim toată strategia. La Ciuc se investeşte foarte mult şi îi felicit pentru acest lucru. Va trebui să luăm totul de la zero, în funcţie de resursele de care dispunem", a spus Cârlan. Cristian Cârlan a precizat că formaţia antrenată de Marius Gliga a avut o cădere de formă care a determinat contraperformanţa din acest sezon. "Am avut o perioadă foarte bună în campionat, în care, la un moment dat, reuşisem să ne distanţăm faţă de restul echipei, după care a urmat o perioadă inexplicabilă de cădere şi am ajuns unde am ajuns", a explicat Cârlan. Potrivit unor surse din cadrul CSA Steaua, portarul Catrinoi este considerat principalul vinovat pentru ratarea calificării în finala Superligii Naţionale. "Din păcate, Catrinoi a fost de nerecunoscut în ultima parte a campionatului. Am pierdut pe mâna lui cel puţin cinci meciuri din cauza unor greşeli impardonabile pentru un portar al echipei naţionale", a declarat o sursă din cadrul clubului. Conform aceleiaşi surse, forma lui Catrinoi i-a demoralizat pe colegii săi: "Se ştie că în hochei 60-70 la sută dintr-un meci îl face portarul. Greşelile făcute de Catrinoi i-a demoralizat şi pe ceilalţi. Înaintea meciurilor de la Bucureşti, cu SC Miercurea Ciuc, aveam o diferenţă liniştitoare în clasament. Le-am pierdut pe ambele din cauza lui Catrinoi. Practic, calificarea s-a jucat aici. În meciul de astăzi am luat două goluri tot pe gafele lui". Tododată, sursa menţionată a oferit şi o explicaţie pentru forma slabă a portarului echipei Steaua. "La începutul sezonului s-a făcut o greşeală capitală. Portarul adus acum doi ani de la Miercurea Ciuc, Hricina, a fost îndepărtat de la echipă, din cauză că se creaseră două tabere: una a jucătorilor români, care îl susţineau pe Catrinoi, şi alta a străinilor, care îl susţineau pe Hricina. S-a decis îndepărtarea lui, iar Catrinoi a rămas fără concurenţă pentru că celălalt portar, Kari, nu se ridică nici măcar la jumătatea valorii celor doi", a afirmat sursa din cadrul CSA Steaua. Formaţia Steaua Bucureşti va juca pentru locurile 3-4 ale Superligii Naţionale de hochei pe gheaţă pentru prima dată în istoria echipei, după ce a ratat calificarea în finala competiţiei, în urma înfrângerii, cu scorul de 5-2, din meciul cu HC Csikzereda.

No comments: