Sunday, February 17, 2008

Neala, nu-mi raspunzi la SMS?

Cand face o cursa buna, Ioan Nan ma omoara cu sms-urile si se lauda singur. Cursa lui de ieri s-a amanat din cauza vantului. Eu am crezut ca a mers prost si, normal, a uitat numarul meu de telefon. Mi-a dat un sms si mi-a explicat care a fost situatia. Vantul a batut si in Slovacia, nu doar la Sinaia. Azi mi-a dat sms pe la pranz si mi-a zis ca a terminat pe locul 9. Nu mi-a zis si cate puncte a facut. Semn ca nu a mers bine. Inainte de a pleca de la serviciu am pus stirea pe blog, stiind ca fanii lui din Brasov, cei care imi cer mereu poze cu el, sunt nerabdatori sa afle ce a facut marele campion. Vazand stirea pe blog, unii s-au grabit sa-mi scrie ca trebuie sa ma documentez... Uite ca acum scriu adevarul. Ioan Nan a terminat pe locul 10 (51 p FIS) proba de Slalom Special. Cursa a fost castigata de cehul Jiri Hendrych. I-am dat un sms lui Neala, l-am apostrofat, dar nu mi-a raspuns. Oricum, nu inteleg ce a cautat el la un concurs atat de slab. Invingatorul a facut 36 de puncte, un pic mai bun decat cel realizat de brasovean la concursurile din Bulgaria, din ianuarie.

No comments: