Tuesday, February 12, 2008

Criza de dimineata

Nu sunt mare amator de TV. Nu ma uit nici macar la "Inima de tiganca". Dar ma uit la Mircea Badea. E cam plictisit si plictisitor de la o vreme, dar imi place pentru ca asa suntem toti. Deci el face o emisiune buna cand noi toti, ceilalti, am cauta scuze. Faza mai nasoala e ca la altceva nu ai la ce sa te uiti. Dimineata, la Antena 1 sunt doi ciudati. Azi au avut ca invitata o duduie, vedeta de Militari, care a venit in emisiune sa se planga de vecinii care o trezesc dimineata din somn. Cum,ma? Adica s-a scumpit gazul, se schimba Guvernul si eu ma uit la televizor la una care se plange ca o trezesc vecinii din somn? Fereasca de mai rau. Nu exagerez deloc daca spun ca de la Teo si Mircea nu am mai vazut nici un matinal de calitate. Poate au mai fost, dar n-am avut eu baterii la telecomanda.

No comments: