Saturday, March 15, 2008

Sunt bun, dar nu ma voteaza nici dracu

Ce am vazut aseara la Roblogfest... Multa lume si gagici misto, ceea ce nu ma asteptam. Era atmosfera ca in Club A. Gagici... calcai pe ele ca pe dude. Cand stateam la coada de la intrare, l-am intalnit pe Cristi Stefanescu (ex-Jurnalul National), un tip dupa care intorceau toate pustoaicele capul. La intrare am primit un tricou! Care mi-ai furat, ba, tricoul? Ofer recompensa gasitorului!!! Mai era si Andrada Morar (are casa, masina si daca imi da bani ii spun ca e si frumoasa), despre care Florin Marin a zis ca e misto. Am socializat cu Marius Comper, de la GSP, venit sa ridice premiile pentru Tolontan si Blogsport. Prin multime mai era unu de la Hi-q (nu stiu niciodata care e diferenta dintre Florin si Mihai), Vlad Petreanu (care are o nevasta mai misto decat Andrada Morar) si Alina Plugaru (imbracata, multumit lui Dumnezeu, si fara nimic in gura).
Marele erou al serii a fost Catalin Tolontan, care a rupt tot. A castigat vreo 3 premii, inclusiv pe cel pentru cel mai bun blog din Romania. La sectiunea sport, cea care m-a interesat pe mine, a castigat Tolontan, pe doi a fost Blogsport, iar pe trei Blog de Zapada. Ar trebui sa ma falesc, dar nu am de ce din moment ce Tolontan a avut 85 de voturi, Blogsport 28, iar eu numai 19. In plus, locul 4 a avut 18 voturi, iar locul 5 17 voturi. Deci nu e mare branza. Acum trebuie sa privim si partea plina a paharului! Primele 3 bloguri din sport pe care le are Romania in clipa de fata sunt facute de oameni din trustul Intact. Si inca ceva, ca era sa uit. Ciutacu a venit pe 3 la bloguri de politica. Atunci cand i s-a pronuntat numele, lumea a fluierat aproape la fel cum l-a fluierat si pe Basescu de Revelion.

1 comment:

Anonymous said...

Lung este drumul afirmarii...
Pe net se promoveaza greu daca nu vorbesti despre scandaluri!
Succes si la mai mult de 19 voturi.