Friday, February 15, 2008

Sandra Narea: "Nu are nici un rost sa ma duc in Spania"


Saptamana neagra pentru schiul alpin romanesc. Dupa Florentin Nicolae, suspect de ruptura de ligamente, a mai aparut o accidentare. De data asta una certa. Sandra Narea (foto) s-a accidentat ieri pe partia Clabucet din Predeal. "Nu aveam presiune pe schiuri si d-asta am cazut. Am incercat sa schimb greutatea corpului de pe un picior pe altul si am prins o urma veche de schi prin zapada. Am cazut si am simtit dureri la genunchiul stang. Am incercat astazi sa schiez, dar nu pot. Nu are nici un rost sa ma duc in Spania. Cred ca o sa mearga Iulia in locul meu. Anul asta am mers rau de tot. La Zagreb era un concurs bun, cu schioare de Cupa Mondiala, dar noi nu am profitat din pacate. Nu stiu ce se intampla cu noi", a declarat Narea.

No comments: