Tuesday, March 4, 2008

Simona, gura de aur

Cand nu se da la televizor, Simona Gherghe imi da stiri despre Metallica. Acum vreo doua luni mi-a zis ca vine trupa asta in Romania. Astia erau la moda atunci cand eu eram la scoala generala. Ai mei colegi de la Jurnalul National n-au crezut cand le-am zis ca treaba e rezolvata, spunand ca au fost niste negocieri care s-au incheiat prost pentru Romania. Uite ca stirea este acum oficiala si Metallica vine acum la Bucuresti! N-o sa ma duc la concert, dar o sa fac niste bisnita cu tichete. Nu e eveniment de care sa nu profit. Vreti sa mergi la teatru, la concert, la meci, la circ... oriunde... cautati-ma, ca va rezolv. Simona Gherghe nu mai scoate gherle. Gura ei este de aur si tot ce spune ea se implineste. Fata, nu poti sa zici si tu ca o sa ninga 11 luni pe an in Romania?

No comments: