Monday, February 4, 2008

AMETEALA

Cioaca e liber, da?Deci s-a facut dreptate in tara asta pana la urma.N-am reusit astazi sa inteleg cum e cu dreptatea in presa, a patra putere in stat si oglinda fidela a realitatii. Ma uit la discursul lui Basescu pe Antena 3. Sus, pe o banda rosie, scris L.ORBAN A FOST GASIT NEVINOVAT. E vorba de accidentul din Cotroceni. Cum discursul lui Basescu era plicticos, am dat o tura cu telecomanda. Cum pe Eurosport nu era zapada, am ajuns pe Realitatea. Acolo, pe "burtiera" scria: PROCURORII AU STABILIT CA ORBAN A LOVIT USOR O MINORA. Televiziunea portocalie a uitat sa zica lumii ca aceasta fapta nu este una penala. De ce? Pentru ca RTV s-a apucat sa dea bile negre minustrului cefliu. Nu mai stiu la ce televiziune sa ma uit. Cred ca cea mai buna solutie, atunci cand nu e zapada la Eurosport, o reprezinta Etno TV.Nici o culoare politica, nici un scandal si o emisiune buna facuta de Florin Condurateanu. Ma uit la o emisiune de sanatate pentru ca sunt bolnav. Am racit groaznic! Mi se simte lipsa, nu? Uite ce mesaj mi-a dat Eva Tofalvi: "Salut! Ce mai e cu tine? Esti cam linistit..nu am mai auzit de tine de ceva vreme..Eva". O sa fiu absent. Am ameteli, stranut, am febra, ma ustura gatul, motiv pentru care stau in pat. Maine nu merg la serviciu. Poate as putea sa stau in picioare, dar ma gandesc ca e bine sa nu raspandesc virusul in toata redactia. Sper ca pana miercuri sa ma pun pe picioare, iar joi sa pot pleca sanatos la munte. Ma suna lumea sa ma intrebe de stratul de zapada. Nu am ce sa le spun. Din cauza racelii nu am mai reusit sa aflu nimic. Cineva mi-a zis ca la Predeal este noroi. Duceti-va la Sinaia, atunci! M-a sunat si Duma, cu skiboard-ul, dar n-am reusit sa-i raspund pentru ca eram la masa. Si daca o faceam, tot nu reuseam sa comunicam pentru ca sunt ragusit.

1 comment:

Anonymous said...

Sa ai multa sanatate, sa te faci bine cat mai repede. Tot e bine ca te imbolnavesti in timpul saptamanii: pe weekend sa fii apt de schi.
Si eu am stat sambata in zapada de la 7 dimineata pana la 10 seara, dar nu la schi :( , ci la un teambuilding. Dupa doua zile simt ca ma refac...