Tuesday, December 22, 2009

Aventuri in casa noua!

Mi-am luat un apartament in Titan. Nou! In dimineata acestei zile superbe de marti m-am trezit cu noaptea in cap si m-am dus la noua si viitoarea locuinta. Am parcat intr-un gang. Fara sa deranjez pe nimeni. Aveam de carat diverse. Ce divere? Diverse, dom'le! Televizoare, carti, geci de schi, etc. Am tot facut ture de la masina pana in casa si invers de cateva ori. Am observat ca cineva mi-a ridicat unul dintre cele doua stergatoare. Semn ca n-am voie sa parchez acolo. Ba, esti prost? Pai, daca am de carat lucruri in casa nu e normal sa caut un loc cat mai aproape de usa? In plus, nu incurcam circulatia. Si mai era si ora 6 dimineata. Am intrebat un paznic. "Dumneavoastra mi-ati ridicat stergatorul?". Omul si-a cerut scuze pentru incident, considerand ca era de datoria dumisale sa nu lase pe altcineva sa-mi atinga masina. Si chiar mi-a zis: "A iesit cineva cu caine si v-a ridicat stergatorul". Sa vezi ce sut ii dau eu potaii! Am zis ca e prea de dimineata ca sa fac scandal. In plus, nu mi-am carat nici mobila acolo. Mobila pe care nu o am. Dar aflu eu care e ala cu caine. Dupa ce mi-am terminat treaba, am dat sa plec. Am chemat liftul. Se auzea un caine latrand. Pana cand s-a deschis usa ma rugam sa nu fie asta primul meu dusman din cartier. Deja imi imaginam un malac de om, cu un caine care zgaria oglinda si musca din tastatura liftului. Cand s-a deschis usa, in fata mi-a aparut un tanar trecut un pic de 20 de ani, care abia tine in lesa o potaie atat de mica incat mi-ar incapea lejer in pantofi. Eu port 48. Picior de dama. "Calm, Nero, calm", striga stapanul cu disperare! Nero! Ce nume fioros! L-am luat direct pe vecin. "Dumneavoastra mi-ati ridicat stergatorul?". A inghitit in sec si a inceput sa-mi vorbeasca despre morala, despre linistea cartierului, despre etica. Treburi d-astea despre care eu nu stiu multe lucruri. Eu eram nervos si gata sa-l strang de gat. In timp ce el tinea discursuri filozofice, ce crezi ca facea fiorosul Nero? Se urina in lift!!! Imediat ce s-a deschis usa i-am tras un siret interior cum n-ati vazut nici la Gica Hagi. Stapanul sau era deja la usa, speriat! I-am interzis sa mai urce cu liftul.

1 comment:

Anonymous said...

:)))) Ceva imi spune ca vei avea muuulte aventuri de povestit din noua casa. Sau, ma rog, de pe langa casa:) Sa fie totusi o casa asa cum vrei tu, calda din toate punctele de vedere si numai cu momente vesele:P