Monday, December 14, 2009
Primul schi Bio-Logic
Cei care schiază pe Volkl spun că această marcă este la fel de tare precum Mercedes în industria auto. Sezonul acesta, brand-ul care o sponsorizează pe Edit Miklos intră pe piaţă cu primul schi Bio-Logic. Acesta este destinat exclusiv femeilor, care sunt răsfăţate şi încurajate să petreacă pe pârtie cât mai mult timp.
Deşi femeile schiază la fel de bine ca şi bărbaţii, corpul lor răspunde altfel la efortul depus. Studiile arată că leziunile la genunchi sunt de două ori mai frecvente la femei decât la bărbaţi. În colaborare cu renumiţi medici sportivi, fizioterapeuţi şi atleţi, a fost dezvoltat un concept tehnic revoluţionar, special pentru femei. Acesta garantează plăcerea maximă de a schia, armonizează dorinţa de a schia într-un stil dinamic cu cunoaşterea de sine a unui corp sănătos. Conceptul Bio-Logic introdus pe piaţă de Volkl înseamnă armonie, dinamică şi reducerea oboselii, astfel că fiecare ieşire pe pârtie va reprezenta o pură plăcere. Poziţia Bio-Logic duce la uşoara ridicare a părţii din faţă a legăturii pentru o mai bună iniţiere a virajului şi o îmbunătăţire a balansului muscular, acestea asigurând o eficienţă maximă, diminuarea oboselii şi o protectie mult mai mare. Raza în scădere şi îngustarea schiului în partea din spate reduc încărcarea vârfului, micşorând astfel posibilitatea bruscării virajului. Prin uşurarea schiului a crescut flexibilitatea acestuia, dându-i o dinamică crescută, aceasta ducând la micşorarea efortului depus de schior.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment