Wednesday, December 16, 2009

BUCURESTI, ORAS SUPERB

Am decis sa intru in mediul de afaceri. Primul SRL pe care mi-l deschid se va ocupa de deszapezirea Capitalei. Aseara, avand in dotare o lopata, am curatat zapada de pe strada mea. Locuiesc pe o strada laturalnica din centrul orasului. In aceasta dimineata am descoperit ca asfaltul s-a albit din nou. N-am apucat sa pun in functiune lopata din cauza faptului ca am plecat inca de la prima ora de acasa. Am iesit in oras si am observat ca Pasajul Obor are mai multa zapada decat partia Clabucet din Predeal, iar B-dul Stefan cel Mare arata ca o pista de patinaj viteza. Firmele care se ocupa cu deszapezirea Bucurestiului nu au imprastiat nici un fel de material antiderapant si nici nu au actionat cu masinile alea monstruoase, care ar trebui sa indeparteze stratul de zapada de pe carosabil.

No comments: