Saturday, June 16, 2007

Stejarii nostri, ca brazii

Zi de sambata, si ca de obicei, sambata, eu scriu ce fac intr-o zi de sambata. Adica ceva de relash, ca intr-o zi de sambata. Dupa ce am avut un somn de relash, ca intr-o zi de sambata, m-am imbracat, sau mai bine zis m-am imbracat partial, cu niste nadragi scurti, am tras pe mine un tricou cu mesajul BASARABIA, PAMANT ROMANESC si m-am dus la Casa cu Scantei, unde tot este relash, ca intr-o zi de sambata. Si in redactie totul este relash, exact ca intr-o zi de sambata, asa ca un pic dupa ora 16 am rupt usa cu directia Stadionul Arcul de Triumf unde se jucau niste meciuri de rugby. Primul meu meci de rugby adevarat. Si ca sa nu ma duc si sa ma uit ca un bou, am zis sa imi iau pereche. Pe "fratioru" Costin Anghel, ca sa fim doi boi. Unde-s doi puterea creste... Unde-s boi locul parleste... Si ne-am intalnit noi, ca stejarii, la poarta! Primul hop? Cum intram? Cum adica,ma, cum intram? Cum sa platim bilet daca suntem ziaristi? Cum sa platim bilet daca am venit sa sustinem Romania impotriva marii rivale, Namibia? Scoatem legitimatiile si ii dam cu ele in cap tipului de la poarta. Intram fara emotii, ne cumparam tricou si chiloti cu insemnele rugby-ul romanesc, stejarul, mergem apoi la alt stejar, berea, dupa care, cu paharele in mana, mergem in tribuna. Unde toata lumea bea bere. Si nimeni nu injura. Si afara e soare. Ca la mare, la soare, spectatori cu burtile goale. Incepe meciul, nu pricep o iota! Unu de la noi, cu 14, nu atinge balonul deloc. "Fratioru", rugby-st de performanta la Sportul Studentesc, imi marturiseste ca are o indemnizatie lunara de 30 de lei. Vine pauza, eu imi mai iau ceva cu simbolul rugby-ului romanesc, stejarul. "Fratioru", rugby-st de performanta in esalonul secund, nu se lasa mai prejos si isi mai ia doo beri stejar si incepe repriza a doua. Se mai joaca un meci intre niste argentinieni si niste sud-africani. Plec acasa, nu inteleg nimic. Hai Romania. A, dar cea mai tare faza a fost de dimineata. Muream de cald pe strada si m-a sunat cineva, un necunoscut, sa ma intrebe ce grosime are stratul de zapada la Balea Lac. Si mai ziceti ca nu e posibil sa organizam JO de Iarna la Sinaia... Pai daca albanezii i-au furat ceasul lui Bush, noi de ce sa nu putem?

No comments: