Friday, June 29, 2007

Transfãgãrãsanul va fi redeschis circulatiei sâmbãtã

Circulaþia pe Transfãgãrãsan, între localitatea Bascov (judetul Arges) si intersecþia DN7C cu DN1 Brasov-Sibiu (în judetul Sibiu), va fi reluatã începând cu data de 30 iunie, pânã la 1 noiembrie, a anutat azi Compania Nationalã de Autostrãzi si Drumuri Nationale din România. Circulatia între Bâlea Lac (km. 116+108) si Bâlea Cascadã (km. 129+900) va fi interzisã pe timpul noptii, între orele 21:00 si 07:00 pe toatã durata acestui interval. Stationarea autovehiculelor este interzisã pe sectoarele în care sunt semnalizate cãderi de stânci.

2 comments:

Anonymous said...

Sorineeeeeeeeeeeeee da-mi o mana de ajutor
Mi-am facut blog nou dar habar nu am sa-mi afisez o poza , ma baiatule!!! daca ai mai vazut tu asa hal de prostie. recunosc. :) Hai please da-mi raspunsul tot aici

Anonymous said...

Dar cu cine am onoarea? (Sorin Anghel)