Thursday, October 18, 2007

Exposport, o basina!

Am vrut neaparat sa ajung la Targul de Echipament Sportiv de la Romexpo. Ii zice Exposport. Prima tentativa de intrare am avut-o inainte de a ajunge la redactie. Trebuia sa platesc un bilet de 6 ron. Inainte sa platesc i-am zis idioatei care elibera tichete ca vreau sa merg la Exposport. Cretina de la casierie a zis ca nu e decat Targul de Turism si inca un targ pentru care am nevoie de invitatie. Mi-am bagat picioarele si am plecat la redactie. Am ajuns si am scormonit pana cand cineva de la Romexpo mi-a zis ca Exposport are loc in Pavilionul 26. M-am dus imediat acolo. Fara sa platesc bilet. Am intrat pe o poarta din dreapta. Nu m-a intrebat nimeni nimic. Am intrat in paviolionul si am descoperit ca marele targ de echipament sportiv este de fapt un mare fas. Nici o pereche de schiuri, nici un clapar, nimic. Inainte sa ajung la Pavilionul 26 am trecut pe langa "ciuperca mare". Adica Pavilionul Central. M-am speriat. Era inconjurat de tancuri. M-a prins o frica... Credeam ca incepe razboiul impotriva mea. Adeline, suriorule, acolo e de tine.

No comments: