Thursday, October 25, 2007

Nan are probleme la spate




Neala, ai terminat primul cantonament din Austria! Cum te simti dupa aceasta perioada?

A fost o perioada destul de lunga si grea, dar eu cred ca ne-am antrenat bine. Am avut cate doua sedinte de pregatire pe zi, dar m-am descurcat foarte bine si am terminat prima perioada cu bine.

Cu ce plusuri te intorci din Austria?

In primul rand, e un castig ca am stat pe zapada o perioada destul de lunga. Suntem doar la inceputul sezonului si asta e un lucru foarte important. Am lucrat un pic la tehnic. Ne-am antrenat in porti la Slalom Special si Slalom Urias.

Ai avut probleme de sanatate?

Da, la spate. Cand ajung acasa trebuie sa merg la un fizioterapeut.

Sunt probleme vechi sau abia acum au aparut?

Nu am mai avut pana acum astfel de dureri. Antrenorii de aici spun ca e de la efort. Aici am schiat nu teren foarte tare, pe gheata.

Cat stai acasa?

Maine plec din Austria. In Romania stau doua saptamani. Am primit un program de pregatire pe care trebuie sa-l urmez la Brasov.

No comments: