Friday, October 26, 2007

Scrisoare catre Mos Craciun

Lilla Petroczki, unguroaica aia din Odorheiul Secuiesc, s-a intors inapoi in Finlanda. Acum e la Pyha, la 300 de kilometri de Polul Nord. In vreme ce noi stam la semafor pe verde ca sa treaca Basescu cu coloana, ea se intalneste in trafic cu Mos Craciun. Am profitat de contactul cu Lilla si am facut o lista cu dorintele noastre. Cand se intoarce de la antrenament, Lilla o sa intre pe blog si o sa-i dea link-ul lui Mos Craciun, ca sa afle ce dorim. Lilla vorbeste cu Mos Craciun pe messenger. Are id-ul barbaalba
Sorin Anghel: Vreau sa imi aduca o partie de acasa pana la serviciu.
Roxana Roseti: Un fir din barba lui Mos Craciun.
Carmen Anghel: O sanie de cristal, o punguta fermecata din care sa scoatem fulgi multi, multi, multi de zapada, care sa nu se termine niciodata. Sa imi imprumute in noaptea de Craciun doi reni si sa-mi arate unde este fabrica de jucarii. Si sa-mi mai arate ceva: drumul catre Tara Povestilor. Si sa-mi spuna care este codul de intrare in Tara Povestilor, ca sigur este incuiata poarta cu multa grija.
Ramona Vintila: Un BMW alb-perlat ca sa omoare copilaria.
Roxana Vintila: Un urs panda foarte inalt.
Daniela Sontica: Sa duca Bucurestiul la Letca Noua.
Carmen Plesa: Pe Mos Craciun la dispozitie 24/24.
Costin Anghel: Sa o faca pe Carmen Anghel sa-mi dea banii inapoi si sa castig la Loto din 3 in 3 luni.
Cristian Pasarica: Cateva kilograme.
Dl. Razvan: O zi cu Florin Condurateanu.
Simona Lazar: Sa o scape de cateva kilograme.
Dana Cobuz: Un baietel.
Bebe Patrascu: Bocanci.

1 comment:

Allegro said...

Ok vin si eu repede din urma!!!
Lista mea inca nu e gata (e un pic cam lunga), dar in cel mai scurt timp o atasez la barba_alba@yahoo.com si o trimit!
Merci! Fac cinste cu un vin fiert pe partie.

Irina