Tuesday, October 9, 2007

NAN: “AUSTRIECELE SUNT URATE”


Campionul National la Schi Alpin, brasoveanul Ioan Nan (foto) isi continua pregatirea in Austria, la Kaunertal. El va avea vacanta abia pe 27 octombrie, atunci cand se va intoarce acasa pentru doua saptamani.

Neala, spune sincer, de cate ori ai cazut de gand esti in Austria?
Ioan Nan: Nicioadata, sincer! Ma jur!
Te cred, din moment ce pozele pe care mi le-ai trimis erau de la discoteca sau de la piscina.
Pai, la antrenament nu am cum. Uite, acum sunt rupt. Ne rup antrenorii astia cu pregatirea.
Unde va antrenati? La carciuma sau la piscina?
In munti. Facem alergari, sprinturi, genoflexiuni cu bara...
Da, imi imaginez. Alergati de la carciumi la piscina.
Da, cu gantera in spate.
De ce mi-ai trimis poze cu tine in discoteca? te-ai facut dansator? nu mai schiezi? Ti-am trimis si cu munti, ti-am trimis de peste tot de unde am avut.
Dar tu de ce nu apari in pozele cu munti? Stiam ca schiorii isi fac meseria la munte, nu la discoteca sau la piscina.
Eu faceam pozele cu munti si nu aveam cum sa apar in ele. Eram singur! Dar o sa pun pe cineva sa-mi faca poze pe partie si o sa ti le trimit.
Asa sa faci, ca altfel o sa creada lumea ca esti scafandru. Cand ai primul concurs? In noiembrie. Mai stau aici pana pe 27 octombrie, dupa care ma intorc acasa pentru doua saptamani. Cand ma intorc in Austria stau pana la Craciun.
Sa te asteptam cu flori la Nadlac?
Da, da, ar trebui si doua fete, ca una nu face fata.
Te pomenesti ca esti si vreun mare gigolo acum...
Nu,ma, dar la cat stau aici pe uscat...
Eu cred ca e cazul sa te indragostesti de o austriaca.
Sunt urate toate!!! Austriecele sunt urate rau de tot. Vreau romance.
Si tu esti un frumos... sex-simbolul schiului romanesc... Cine sunt grasii aia cu care esti in poza?
Unii de pe aici... Faceam si eu o poza cu ei.
Cu Edit te-ai intalnit?
Nu, ca e in alta parte.

No comments: