Thursday, October 11, 2007

Floyd Landis face apel la TAS

Americanul Floyd Landis, cãruia i-a fost retras titlul de câstigãtor al Turului Frantei în 2006, dupã un control sangvin, a anuntat, ieri, ca va face apel la Tribunalul de Arbitraj Sportiv (TAS). "Stiind cã acuzatiile de dopaj împotriva mea sunt false si dupã ce mi-am consumat toatã energia si mi-am pierdut toti banii pentru a arãta cã am câstigat Turul Frantei curat, voi continua sã lupt pentru ceea ce stiu cã este adevãrat", a explicat Landis, pe site-ul sãu oficial. La 20 septembrie, Curtea de Arbitraj Americanã (AAA) a respins argumentatia lui Landis, care, pe lângã pierderea victoriei în Turul Frantei, a primit si o suspendare de doi ani. Fostul rutier de la Phonak a pierdut atunci oficial titlul de câstigãtor al Turului Franþei. Landis a fost depistat pozitiv cu testosteron la încheuierea etapei a XVII-a, pe care a câstigat-o, dupã ce s-a impus în urma unei evadãri solitare.

No comments: