Monday, October 22, 2007

Traficul rutier, dificil pe majoritatea drumurilor din tarã

Traficul rutier se desfãsura cu dificultate, azi la prânz, pe majoritatea drumurilor din tarã, din cauza carosabilului umed sau alunecos, dar nu a fost semnalat nici un blocaj sau alt eveniment care sã perturbe serios circulatia vehiculelor, transmite Centrul Infotrafic al Politiei Române. Politia Rutierã le recomandã soferilor sã-si sporeascã atentia si sã adopte o manierã calmã de conducere, iar atunci când conditiile concrete de deplasare o impun, o vitezã adaptatã stãrii carosabilului.

2 comments:

Anonymous said...

Ar fi trebuit sa-ti fi citit blogul sambata dimineata, am plecat de atunci in Bolboci unde sambata seara a inceput sa ninga...duminica dimineata era un strat de vreo 15-20 cm? cam asa...daca vrei, am o gramada de poze cum ne trageau atv-urile (eram vreo 20 de masini blocate pentru ca toti aveam pneuri de vara pe o zapada umeda, horror, am impins la dacii de am tampit..pana au venit vreo 10 atv-uri sa ne traga). Au venit si jandarmii tocmai cand scapasem, perfect timing :)

Bernadeta Szwagiel said...

Te rog frumos trimite-mi un mail la sorin.anghel@jurnalul.ro si stabilim acolo cum facem si imi trimiti fotografiile.