Friday, November 23, 2007

AGLOMERAT

Pe DN1, de la intrare in Busteni, se circula bara la bara. Maine merg in Valea Dorului sa ma bronzez. Astazi am schiat pentru prima oara cu casca. Am o infatisare de handicapat. Am vrut sa-mi iau ochelarii de soare, dar am zis ca n-o sa am nevoie de ei. Bine, eu fac planul ca tiganul. Maine sigur n-o sa mai fie soare in Valea Dorului. Florentin Nicolae a zis ca il convoc la cele mai proaste combinatii. In primavara l-am carat la Ecoul Malinului. A fost un antrenament cum n-a facut nici mama lui Alberto Tomba. Astazi l-am chemat in Poiana Brasov. Am sfarsit cu o ciorba si un papanas la Capra Neagra. Duminica nu ma duc la vot. Schiez! Schiaza, votul tau oricum nu prea conteaza!

1 comment:

Anonymous said...

O sa-ti ascult recomandarea si maine o sa schiez, in loc sa votez.