Wednesday, November 21, 2007

Ce dorinte are Simona Gherghe


1. Sa nu mai stau la coadă la telecabină/telescaun la Sinaia. Nimic nu-i mai crunt pentru un schior decat sa faca planton in fata telecabinei de la Cota 1.400, mai ales dacă-n Valea Dorului e soare si pulvar... (Mi s-a intamplat. Recordul personal este de doua ore si jumatate!!!)
2. Sa nu mai fie aglomeratie pe partia Sulinar, mai ceva ca pe Magheru. Acolo am experimentat stilul "schi umar la umar". Nici macar nu e fun...
3. Sa nu mai vad cititori cu sănii/pungi/capace, pe pârtia de schi! E periculos. Si pentru noi, şi pentru voi! Dacă e cazul, iniţiem o petiţie pentru amenajarea locurilor de săniuş!
4. Să se schimbe, dom'le, odată, telescaunul din Azuga! E locul unde răbdarea bate pasiunea. Trebuie să fii masochist să stai 25 de minute în telescunul îngheţat, ca să ajugi... în vârf. Nu mai contează nimic apoi. Păcat de peisaj!
5. Anul ăsta mi-am propus să schiez în miezul verii, pe un gheţar, undeva în Europa. Până acum, e cea mai realizabilă dorinţă :)
6. Si tot despre vise, mi-ar plăcea să schiez în America de Sud. Sună... fitos! Cam cum ar zice unii că vor să facă plajă în Palm Beach. Încă nu m-am hotărît dacă să fie Chile sau Argentina, sau...
7. Că tot ne răfuim noi cu bulgarii, aş vrea să fim mai tari ca ei, măcar la schi! Să vină şi la noi campioni mondiali să inaugureze pârtii! Eu îl aştept pe Bode Miller.
8. Să revenim cu schiurile pe pământ. Aş vrea să fie şi la noi super petrecerile din apres-skiurile din Ischgl. Mai explicit: să dansăm pe mese, în clăpari, în Valea Dorului, fără să-şi dea lumea coate şi să şoptească..."uite-o şi p-aia..."
9. Să se facă autostrada aia mai repede, cât mai sunt şi eu tânără, ca să ajung într-o oră pe pârtie!
10. Si.... să schiez ca Vali Dobre (schiorii ştiu!).

No comments: