Monday, November 19, 2007

Petroczki: "Sunt dezamagita"


Sorin Anghel: Lilla, cum au fost primele doua concursuri din acest sezon?
Lilla Petroczki: Grele. Inceputul de sezon e mai greu, dar pana la urma o sa fie bine.
In prima zi ai venit abia pe locul noua. Nu e cam putin?
Nu locul conteaza, ci punctele FIS. Eu nu sunt deloc multumita de prima zi. Am schiat cu foarte multe greseli. Se vedea ca avem mai putine zile de slalom special. Echipa Finlandei pentru Cupa Europei are mai mult de 50 de zile de slalom, in vreme ce noi abia am facut 23. Daca ma gandesc ca in prima mansa am avut doar 2-3 secunde in spatele liderului, iar la final am avut 6, pot spune ca sunt pe drumul cel bun.
Da, Lilla, dar duminica ai mers foarte prost.
A doua zi am cazut in mansa a doua. Eram dezamagita pentru ca in prima am mers mult mai bine decat sambata.
Esti cam ciudata. Faptul ca ai mers bine in prima mansa trebuia sa iti dea speranta la un loc mai bun, nu sa o iei pe aratura...
Eu eram dezamagita pentru ca puteam sa fac un rezultat mai bun. Dar se mai intampla sa cazi. Si Bode Miller a cazut la slalom special...
Ai cazut rau?
Mai degraba spectaculos. Am ras si eu dupa ce m-am ridicat, dar am ras si mai tare cand ne-am uitat seara cu antrenorii. Aici, in Finlanda, se filmeaza tot, inclusiv antrenamentele.

No comments: