Saturday, November 24, 2007

Valea Dorului

Am facut deja doua ture. Una pe Valea Dorului, alta pe sub telescaun. Am facut si poze. Acum sunt pe terasa cabanei. Un ospatar e imbracat ca un papagal. Camasa alba si pantaloni negri, la dunga. Ii mai trebuie un papion cum are Patapievici. Trebuia sa fi venit cu schiurile Fischer Competition Silver. Sunt mai pe stilul meu, mai agresive. Teleschiul de pe scandurari are crosele puse. Zapada este peste tot la fel adica foarte tare. De la inghet. Mai tarziu se inmoaie. Eu stau si ma bronzez la bustul gol, cu un ceai, un snickers si o orangina pe masa. Un barbos l-a intrebat pe ospatar daca o cauta pe Elodia. Maine si-a anuntat prezenta aici si Simona Gherghe. O vom intampina cu un buchet de flori de gheata.

3 comments:

Anonymous said...

ma gandeam sa merg si eu la valea dorului in weekendul viitor,
care sunt preturile la cazare
pt cabana valea dorului, incerc sa aflu un nr de telefon, am gasit doua pe internet da nu raspunde nimeni, site vad ca nu au,daca stie cineva
as fi recunoscator sa imi raspunda

Anonymous said...

Incredibil...am fost sambata si jur ca am ras de unu care statea la bustul gol si tasta pe blog la cabana...frate...fitele de bucuresti lasa-le in bucuresti. la munte te duci ca sa schiezi nu pentru a critica ospatari...offf...de aceea schiul ar trebui sa fie un sport selectiv si exclusivist. Jur ca sunt curioasa cum schiezi. Daca te descurci la fel cum o faci si cu scrisul inteleg de ce preferi sa o arzi la bustul gol cu fite pe blog...

Bernadeta Szwagiel said...

Facem pariu ca nu eram eu? Daca vrei, iti spun si unde am stat... Scrie-mi la sorin.anghel@jurnalul.ro si iti voi trimite o fotografie cu mine, sa te convingi ca nu eram eu. Sincer, nici nu am mai apucat sa ma dezbrac pentru ca s-a intunecat si a trebuit sa schiez ca sa nu mi se faca frig. Repet, pe ce pariem ca nu eram eu? Si nici nu tastam pe blog, ca-s discret.