Monday, March 3, 2008

Nicolae: „Ma calific la Jocurile Olimpice”

Sorin Anghel: Felicitari pentru rezultatul de la Cupa Orange! De cand nu l-ai mai batut pe Nan?
Florentin Nicolae: Merci. In Chile l-am batut ultima oara.
Sorin Anghel: Cam mult timp a trecut...
Florentin Nicolae: Important este ca il bat acolo unde conteaza mai mult si sunt premii bune, cu bani multi.
Sorin Anghel: Pentru tine nu conteaza concursurile FIS si Campionatul National?
Florentin Nicolae: La Campionatul National il las pe el sa ia fieraraie, ca eu am destule. In Chile, unde a contat pentru calificarea la Jocurile Olimpice de la Torino, am fost si Nan si l-am batut.
Sorin Anghel: Asta era acum 3 ani, nu?
Florentin Nicolae: Inainte de Jocurile Olimpice... In rest, nu imi aduc aminte sa fi fost o alta competitie majora pentru mine la care sa ma bata Nan. Il mai bat la anul, la Vodafone si la Orange si ma calific la Jocurile Olimpice, unde Nan este interzis.
Sorin Anghel: Crezi ca te califici la Jocurile Olimpice?
Florentin Nicolae: Sunt sigur.
Sorin Anghel: La ce probe?
Florentin Nicolae: La coborare.
Sorin Anghel: In Bulgaria ai fost praf la coborare!
Florentin Nicolae: Am iesit intentionat pentru ca penalitatea era foarte mare.

1 comment:

Anonymous said...

acuma schiezi doar din amintiri ar fi mai bine sa te lasi de cat sa rada totzi de tine sau antreneazate si aratale ca ai fost candva bun de ceva