Thursday, December 10, 2009

Lilla Petroczki: "Am avut ghinion"

10 decembrie ar fi putut fi o zi mare pentru Lilla Petroczki. Schioarea Lilla Petroczki ar fi putut da lovitura in proba de Slalom Urias desfasurata la Bormio - Italia. Numai ca ghinionul i s-a incolacit in jurul schiurilor. "In prima mansa am scos un timp foarte prost. Asta din cauza faptului ca mi s-a agatat un schi. In mansa a doua a fost cu totul altceva si n-am fost depasita decat cu 53 de sutimi de castigatoarea cursei. Asta e. Am avut ghinion. Daca as fi mers bine si in mansa intai, sigur as fi ajuns sub 40 de puncte FIS. Am ratat o sansa mare, dar incerc sa vad partea plina a paharului. Mi-am demonstrat ca pot schi bine", a spus Petroczki. Ea s-a clasat pe locul 25 (66 p FIS), fiind intrecuta cu 3 secunde si 9 zecimi de catre slovena Tesa Herman, castigatoarea concursului. La baieti, Alexandru Barbu s-a clasat pe locul 13 (63 p FIS), fiind intrecut cu 3 secunde si 11 sutimi de catre georgianul Iason Abramashvili, castigatorul cursei. Rezultatele de ieri, cand nu s-a desfasurat decat o mansa, nu au fost omologate de catre Federatia Internationala de Schi.

No comments: