Monday, September 17, 2007

Am vorbit cu Burebista

Nu mai retin cum il cheama pe administratorul lucrarilor de constructie a telegondolei de la Piatra Neamt. Stiu ca e un Campeanu. Am intrat in agenda telefonului si l-am sunat pe Costel Campeanu. Raspunde imediat si zic: "Buna ziua, domnu Campeanu! Sorin Anghel sunt, de la Jurnalul National". "Salut, mai, Sorine, ce mai faci?", se aude in telefon. Hopa, stai ca m-am imprietenit si cu asta. Sa vezi ce schiez eu la Piatra Neamt de acum inainte... Mai tare ca in Poiana Brasov! "Domnu Campeanu, ce sa fac? Sunt preocupat! Cum va merge lucrarea la telegondola? Va fi gata?", il intreb eu, facand pe preocupatu. Nu vreau sa aflu decat data la care va fi inaugurarea. "Ba, ce telegondola? Eu sunt Campeanu, care a jucat la Bistrita!". Aoleu, l-am redescoperit pe marele Burebista. Cred ca nu l-a mai sunat nici un ziarist dupa ce s-a lasat. La 40 de ani! A urmat o discutie despre Tatarusanu si Albut, portarii de acum ai Gloriei, iar la final m-a sfatuit: "Ai grija cu gondola!".

No comments: