Wednesday, September 19, 2007

Lilla: Ultima injectie

Antrenamente zi de zi. Sunt obosita. De fiecare data incercam sa facem antrenamentele cat mai variate. Daca ele se repete, intervine plictiseala. De fapt, innebunesti. Azi de dimineata am avut un antrenament usor. Am mers 39 de kilometri cu bicicleta prin padure. Multa adrenalina. Imi place cand imi creste adrenalina. Cred ca fiecare sportiv este dependent de adrenalina. D-asta acceptam orice provocare, nu doar in sport ci si in viata. Chiar daca mi-e frica, nu prea tin cont de lucrul asta. Sunt lucruri pe care le faci o singura data in viata. Oricum cei de aici cred ca sunt cam nebuna. De fapt, asa se spune despre toti sportivii.
Dupa-amiaza am avut cea mai hazardata sedinta de pregatire. Sau cea mai grea din aceasta saptamana. Nu stiu cum sa-i spun. Un antrenament greu, pe care il asteptam de fiecare data cu teama. Sarituri in fata, apoi sarituri de free-style pe masa elastica si trambulina, “jumatate de wolt” si chiar “wolt”. Si un “fake 360”. Nu s-a inteles nimic, dar explic cu alta ocazie.
Ieri am primit ultima injectie in genunchi. Am facut tratament timp de cinci saptamani pentru ca am probleme. Nu este totul in ordine nu ce am fost operata de doua ori in acelasi loc. Sper ca tratamentul asta sa fie de folos. Rezultatul se va vedea abia peste cateva saptamani. Eu stau totusi fara grija.

No comments: