Friday, September 14, 2007

Lilla isi tine jurnalul pe www.schi-romania.blogspot.com


Este prima oara cand scriu despre schi alpin. Acest sport este un hobby pentru multi, dar pentru mine reprezinta o munca. O munca indulcita cu placere. Toata lumea isi pune intrebarea cine sunt. Ma cheama Lilla Petroczki, am 18 ani, si fac schi alpin de performanta de aproape 8 ani de zile. Sunt legitimata la Dinamo Brasov si fac parte din lotul national de schi alpin al Romaniei. De 3 ani de zile locuiesc in Finlanda, tara in care ma si antrenez. Nu am lasat scoala de izbeliste. Cursurile liceului le fac aici. Ma antrenez in Finlanda,si antrenorii mei sunt finlandez de 3ani, si chiar si liceul fac aici:).
Tocmai am incheiat un cantonament de 14 zile in Elvetia, la Saas Fee. Au fost doua saptamani in care ne-am antrenat numai pe zapada. In aeroport, la intoarcerea spre "casa", adica Finlanda, eram franti. Radeam unul de altul pentru ca toti ne-am bronzat cu ochelari de schi si aratam ca niste ursuleti panda. Scriu si ma gandesc la ce cred oamenii din Romania despre schiul de performanta, ce crede lumea despre noi, schiorii, de ce facem noi asta si ce inseamna pentru noi acest sport. Cred ca multa lumea vrea sa stie lucruri mai simple. Cum traim, cum ne distram... Poate unii vor sa stie daca avem voie sa mancam ciocolata sau nu, ca la gimnastica :)) . O sa scriu in fiecare zi, o sa tin un jurnal pe acest blog, sperand ca voi reusi sa raspund la cat mai multe intrebari. Impreuna cu prietena mea, Edit Miklos, regina Romaniei in probele de viteza, vom prezenta un al stil de viata.

2 comments:

Anonymous said...

Lilla rules!!!!

Anonymous said...

asa si?