Friday, September 14, 2007

Edit isi tine jurnalul pe www.schi-romania.blogspot.com

La rugamintea lui Sorin o sa tin si eu un jurnal pe acest blog. O sa vorbesc despre mine, despre schiul alpin romanesc, dar si despre cum e viata in strainatete, ce fac diferit cei de acolo fata de noi si de ce sunt mai buni.
Prima oara trebuie sa ma prezint. Ca la clasa intai. Sunt Miklos Edit, am 19 ani, si sunt legitimata la Dinamo. Am si o carte de vizita, undeva in dreapta ecranului. M-am apucat de schi cu un pic inaintea Lillei, care mi-a fost colega vreme de cinci ani. Am avut acelasi antrenor, am stat in aceeasi camera timp de 3 luni de zile, timp in care am ascultat cum sforaie langa mine. Ne-am certat de atatea ori incat am realizat ca e mai bine sa glumim una pe seama celeilalte. Am schiat impreuna cu surorile Narea, Bianca si Sandra, dar ne-am schimbat drumurile si acum fiecare se antreneaza separat. Ceea ce mi se pare absurd.

No comments: