Saturday, September 15, 2007

Criminal in serie

Zilele trecuta am cumparat de la un magazin Rodipet o sticla de suc de lamaie. 2 litri, aproape 4 ron. Cam asta e pretul pe piata. Am venit cu recipientul plin la serviciu. A doua zi am observat ca in jurul biroului meu zboara o musca. Sunt de 5 ani la Jurnalul National si e prima oara cand vad asa ceva in redactie. Ieri am descoperit ca musca tragea la sticla de suc. Azi am pus tot ce a mai ramas in sticla direct in cana. Am observat ca se prezinta la fel ca un suc facut in casa. Erau urme de lamaie in suc. Ciudat. Nu stiu de ce. Oricum, musca ma bazaia la cap. Avea de gand sa atace cana. Am pandit-o cand s-a pus pe birou si i-am palit una... Hartiile s-au umplut de sange gros, in vreme ce ea s-a prabusit pe podea. Daca mai prind vreo musca prin redactie o sa-i aplic un tratament si mai dur.

No comments: