Thursday, September 20, 2007

Niste frustrati

Nu am vazut decat pe net emisiunea de aseara, de la Antena 3, despre bloguri. De la tema lui Moise Guran, banii de reclame, s-a ajuns din nou la atacuri. Dar asta nu in fata camerei, ci pe bloguri. Pana la urma, un blog poate fi administrat de oricine. Si fiecare are dreptul sa scrie ce vrea, cum vrea, indiferent de meserie. Tolontan mi se pare cel mai bun ziarist de sport in viata. Dar nu-l citesc decat pe hartie, pentru ca imi place sa rasfoiesc ziarele. Aseara, dupa meci, am intrat pe site-ul Gazetei Sporturilor, sa vad reactiile. Incercam sa aflu cine isi asuma rezultatul. Hagi sau Becali? Undeva in dreapta era chipul sau, inca netuns. Am dat click si am avut surpriza sa constat ca deja aveam un editorial. La nici cinci minute de la terminarea partidei!!! Pentru mine, tolo.ro este locul unde pot sa-l citesc pe om, nu blogul lui Tolontan. Si Tolontan nu e blogger, e ziarist. Dar e atacat de unii care au ca principala ocupatie jignirea online. Si am inteles de ce abia dupa ce am vazut emisiunea BIZ-BAZAR. In vreme ce Tolontan a vorbit foarte explicit cateva secunde, frustratul a aparut pret de o secunda in finalul materialului. Fara sa zica nimic!!! Daca nu scrie nimic!!!

No comments: