Saturday, September 22, 2007

Cum se complica lucrurile

Anul trecut pe vremea asta, aveam doua motive sa fierb. Sa fierb ca turburelul. Eram turbulent. Fierbeam ca trebuia sa plecam in Croaziera pe Dunare (cea mai caterincoasa campanie in care am fost implicat vreodata). Fierbeam pentru ca lucram la ghidul de schi, primul din istoria presei romanesti. Il fac si anul asta. Iar pentru ca lucrurile pareau simple, azi s-au complicat. Secretarul de redactie de la Jurnalul National mi-a zis ca ghidul de schi de anul trecut a fost cel mai bun supliment pe care l-a scos ziarul vreodata. Asta asa, pentru ca lucrurile mi se parea simple! Si m-am apucat sa ma uit mai atent la poze, sa stramb din nas la unele, sa mai umblu pe sumar un pic. Daca are cineva poze frumoase de la schi, pliz, help mi. Dar sa nu fie de la Sinaia.

No comments: