Wednesday, September 12, 2007

MISS SCHI ROMANIA






Lumea e mica! Lumea schiorilor e si mai mica! In lumea asta mica, mica am descoperit si care este cea mai frumoasa fata din schiul romanesc. Un tanar legitimat la sectia de schi alpin a clubului Dinamo Brasov mi-a trimis un mail in care imi cerea sa scriu mai mult si despre ceilalti campioni, altii decat cei insirati acum pe blog. L-am contactat si am descoperit ca este vorba tot de un campion, dar la juniori. Am mutat discutia si la proba feminina, unde eu am declarat-o pe Iulia Barbu drept cea mai buna. Achiriloaie a spus ca are totusi o concurenta serioasa. Se numeste Lilla Petroczki, e din Odorheiul Secuiesc, se antreneaza in Finlanda si este cea mai frumoasa schioare din Romania. Simona Gherghe zice ca are cosuri, eu nu le-am vazut prima oara, dar cred ca cel mai simplu este sa o admire fiecare. Imi pare rau ca nu am prins-o si pe ea in filmuletele de pe YouTube.com, unde am plasat cele mai frumoase fete pe care le-am vazut pe partie.

8 comments:

Anonymous said...

Ez odab.:D csunyat nem irok ... na gratula vagy mit kell irni ilyenko...lenyeg h irjad le h mi van veled a blogba..de ertsem is ...vagy tobb nyevlen eccere:D na sok sikert a szezonra...s te is s a leced is ussza meg tores nelkul..bye

Anonymous said...

Scrie si pe romaneste, ca sa inteleaga toata lumea ce vrei sa spui.

Bernadeta Szwagiel said...

Edith Miklos a tradus postul lui "dzseki": felicitari sau ce trebuie sa zici acum...important e sa scrii la blog ce e cu tine..dar sa inteleg...sau sa scrii deodata pe mai multe limbi.mult succes in sezon...si sa scapati fara fracturi,tu si schiul tau...bye

Anonymous said...

fetszo

ez oda pakoltecsen....najdnem dobtam egy gyenge tripla hatra bukfencet...a kanaperol.....:DDDD....siraly wagyok...wagyis siraly wagy LiLLa!!!!!

Bernadeta Szwagiel said...

Lilla a tradus ultimul post: "nu-mi vinde sa cred.... am facut un triplu salt in spate de la asta de pe scaun........tare...adica tu esti tare lilla"

Anonymous said...

unguri handicapati.unde va credeti?sa aveti in vedere ca sunteti in Romania un in ungaria

Anonymous said...

unguri handicapati.unde va credeti?sa aveti in vedere ca sunteti in Romania nu in ungaria

Anonymous said...

unguri handicapati.unde va credeti?sa aveti in vedere ca sunteti in Romania nu in ungaria