Saturday, September 15, 2007

Lilla: De trei ani mi se pun aceleasi intrebari


M-am intors din Elvetia noaptea tarziu. Poate era chiar dimineata. Totul a revenit la normal abia dupa 13 ore de somn. Eram moarta de oboseala! In plus, era un bun motiv pentru a nu merge la scoala. Finlandezii zic altfel. Organismul este in dezvoltare, trebuie sa dormim si sa mancam mult. Tor timpul avem motive pentru a ne scuza.
Am inceput sa desfac bagajul in cautarea adidasilor. Vroiam sa merg la alergare deoarece simteam dureri in tot corpul. In ultima zi de antrenament in Elvetia am luat o cazatura serioasa. Acum, dupa ce mi-am gasit adidasii, camera era un dezastru. Parca explodase o bomba. Dar ce mai conteaza daca eu mi-am gasit adidasii? Mi-am luat iPodul si am plecat. Muzica ma stimuleaza de fiecare data. Numai asa reusesc sa alerg mult, chiar daca nu am chef si injur pe toata lumea.
Seara am jucat poker si am barfit. De fiecare data mi se pun aceleasi intrebari. De ce nu are si Romania un lot puternic de schi alpin? De ce nu avem antrenori buni? Sunt de trei ani de zile aici si mereu mi se pun aceleasi intrebari.

1 comment:

Anonymous said...

Si tu ce le raspunzi? Radu
ps:felicitari pentru ca ai inceput sa blogguiesti