Sunday, January 31, 2010

Alexandru Barbu, locul 3 la Abetone!

La doua zile dupa etapa de Cupa Mondiala care a avut loc la Schladming, am avut ocazia sa schiez pe aceeasi partie pe care a concurat si Alexandru Barbu in fata a 48.000 de spectatori. Toata lumea m-a avertizat ca partia este una neagra si ma asteptam ca gradul de inclinare sa fie unul foarte ridicat. Sincer, nu gradul de inclinare m-a impresionat, ci constanta pantei. Dar sa revenim la schi alpin. Fiind plecat, n-am mai reusit sa urmaresc rezultatele schiorilor din Romania. Si ar fi fost si greu din moment ce la schi fond si la biatlon a fost ninsoare de medalii. In aceste conditii, facem un bref asupra rezultatelor de la schi alpin. Alexandru Barbu a prins un loc trei la Abetone si a facut 44 P FIS, Lilla Petroczki a venit pe 6 in acelasi loc, in vreme ce Ioan Achiriloaie a abandonat, ca de obicei, la un concurs desfasurat intr-un loc pe care nu l-am retinut. Despre Nan si Miklos am scris mai devreme. Bogdan Olaru e in Balcani si mi-a atras atentia cu un loc 6 la Borovets. Cine ar mai trebui sa fie? Cred ca nimeni! Adica nu-mi amintesc acum. Cu siguranta mai sunt si altii, dar sunt prea obosit ca sa mai rasfoiesc pe site-ul FIS.

No comments: