Thursday, December 20, 2007

Mare succes pentru Sandra Narea

Am renuntat la rubrica SCHIopul saptamanii si Schiorul saptamanii pentru ca ar fi insemnat ca in fiecare duminica seara sa stau cate 6 ore ca sa fac un parlit de clasament care includea fondisti, biatlonisti, schiori, saritori... Toti la gramada. Schiorii ma intreaba de ce am scos rubrica aia, ca era frumoasa. Probabil ca faceau caterinca unul de altul. Ultimul schiop a fost Ioan Nan. In seara asta am vorbit la telefon cu Sandra Narea, care este in Ucraina impreuna cu Nan, Iulia Craciun si Bogdan Olaru. Pe toti ii rodea de ce nu mai desemnez schiopul. Erau veseli. Am inteles ca a fost acolo un concurs al schiorilor schiopi, adica cei din tarile mici. Sandra a castigat la fete si Nan la baieti. Maine ajung in tara schiorii,mandria tarii. Ma pun pe interviuri. Si cand apar rezultatele pe FIS de la Bukovel o sa le pun si eu pe blog.

No comments: