Wednesday, December 19, 2007

Se va schia la Piatra Neamt?




La Piatra Neamt s-a amenajat cea mai tare partie din Romania, cu un grad constant de inclinare. Daca la telegondola mai e de lucru, telescaunul si pista arata impecabil. Am primit de la Alexandru Dumitru, de la http://www.piatra-neamt.net/ , aceste doua fotografii. Nu va bucurati prea tare. Nocturna functioneaza si are destula lumina. Chiar imi place cum arata si imi cam pare rau ca nu i-au dat drumu mai devreme. Pana acum e doar zapada naturala, nu foarte multa. Se mai lucreaza la instalatia de zapada artificiala pentru ca nu e gata aductiunea de apa sau ceva de genul asta. Imi pare rau ca nu la Piatra Neamt nu ninge mai mult.

7 comments:

Anonymous said...

Toata lumea asteapta cu nerabdare inaugurarea partiei. Va fi foarte fain si pentru cei din orasele din apropiere.

Anonymous said...

pacat ca nu au inca ratrac....

Anonymous said...

Eu m-am nascut si am crescut in Piatra Neamt si pot spune ca in sfarsit megalomania unui om politic roman, primarul Stefan, deserveste si comunitatea. Partia arata foarte bine si e dotata corespunzator, in schimb are un grad de dificultate destul de ridicat. Nu prea este loc penttru incepatori. Actuala partie este reamenajata pe o partie unde cu multi ani in urma se desfasurau activitati olimpice... Astazi ar trebui sa se inaugureze partia si telescaunul. Eu unul abia astept intrucat nu am mai schiat acolo de vreo 10 ani, cand era doar un deal cu zapada...

Anonymous said...

Cum fac, cum nu fac, tot aud de Piatra Neamt chestii bune. Ba ca Strandul rupe gura tarii, ba ca Partia din nou rupe ceva, ba ca una, ba ca alta! :d Acum...ca sa ma laud...ptiu, ca bine am facut de-am ajus pe-aici! No, io-te, tre' sa "vie" zapada si primaru' sa aprinda "lamba", ca io m-am pus pe consumerism de calitate. Si sa mai aud ca n-ai un' sa mergi prin Romania, ca numai "afara" gasesti sa te distrezi nitel si sa profiti de buna dispozitie cu care te-a inzestra stim-noi-cine!

Anonymous said...

Am si eu o intrebare ... Vreau sa stiu si eu daca, cunoaste cineva lungimea partiei. Eu nu am ajuns inca pe partia din piatra, dar pe celelalte am fost pe toate. Se compara si ca "durata" coborarii cu celelalte?

Anonymous said...

are vreo 2 kilometri ori putin mai mult de atit

Anonymous said...

stie cineva care sunt preturile ? ski ,nailion :D ?