Tuesday, June 10, 2008

AVEM ECHIPA, AVEM VALOARE, AVEM SI BONURI DE MANCARE

O seara superba. Dupa ce am urlat in tarcul Bergenbier cu fata la ecran, ne-am mutat la Ateneu. Toti erau la patru ace, dupa moda lui Versace. Eu, normal, ca doar veneam dintre suporteri. Unii se uitai dupa sampanie si piscoturi, eu cautam un titlu bun la pagina 1. A cantat Costel Busuioc, foarte frumos si in timp ce rupeam telefonul in doua pe sms-uri am descoperit ca intre tenorul cu mistrie si nationala de fotbal este o foarte mare asamanare. Nimeni nu le dadea vreo sansa inainte. La plecare, la o terasa din Piata Amzei, peste cine dau? Christian Moser, medaliat cu bronz la Olimpiada de la Torino 2006 la sarituri cu schiurile. Austriacul munceste acum pentru OMV. Nu baga ulei la peco, ci urmareste constructia complexului de trambuline de la Rasnov.

No comments: