Cluj-Napoca, 7 iunie 2008 – Anotimpul adrenalinei s-a întors! Cultura urbană iese afară din casă şi preia din nou puterea. Iar vestea cea mai bună este că Mountain Dew Urban Noise Tour s-a întors!
Nebunia a continuat în unul din oraşele cu cea mai mare comunitate de rideri din România – Cluj-Napoca. Aici, cei mai mari iubitori de senzaţii tari au învins si razele puternice ale soarelui şi câţiva picuri de ploaie şi au demonstrat că sporturile extreme nu cunosc obstacole. Au sărit cu şi mai mult curaj pe rampele din Parcul Caragiale - zona de sport extrem. Începând cu ora 14.00, riderii veniţi din toate colţurile ţării au început să impresioneze asistenţa cu trickurile învăţate peste iarnă.
21 de maeştrii ai skateboardingului s-au înscris la concurs. Fie că au venit din Sibiu, Oradea, Baia-Mare, Miercurea Ciuc, Braşov, Bucureşti s-au întrecut în trickuri care mai de care mai nevăzute alături de colegii lor clujeni. 13 s-a dovedit a fi un număr norocos pentru toţi riderii inscrişi la concursul de in-line. Au venit din Târgu-Mureş, Constanţa si Bucureşti şi au concurat cot la cot cu familiarii rampelor din parcul Caragiale – riderii clujeni. După ce au transpirat timp de 2 ore şi au strâns aplauze după aplauze, cei mai buni dintre ei au trecut de calificări şi s-au ambiţionat pentru finală - din care cei mai bravi au ieşit câştigători.
Şi anul acesta premiile au fost oferite cu mândrie de Mountain Dew şi partenerul Urban Noise, Enshop. Deşi a avut o misiune foarte grea, juriul a decis: cel mai bun program de skate a fost demonstrat de clujeanul Cristi Macarie – câştigător a doua oară anul acesta la Mountain Dew Urban Noise, după victoria de la Braşov de pe 24 mai - cel mai tare roller a fost desemnat Baloo din Bucureşti, iar cel mai impresionant trick a fost reuşit de skateboarderul numit in comunitatea urbană Cupi, venit la concurs din Braşov.
Mai mult de atât, Mountain Dew ţi-a adus în stradă şi ritmurile culturii underground. În premieră pentru turneu, anul acesta Mountain Dew Urban Noise Tour are invitaţi din străinătate. La Cluj-Napoca am avut parte de un show de zile mari oferit de francezii de la The Naked Man. După reţeta de succes a anului trecut, aceştia au urcat pe scenă alături de cei de la Zale si invitaţii lor speciali din Cluj-Napoca, trupa Camuflaj care au încălzit atmosfera imediat după concursul şi demonstraţiile de sporturi extreme.
Aflat la cea de-a patra ediţie, cel mai tare turneu de pe scena muzicii underground din România va vizita anul acesta 4 oraşe din ţară (Braşov, Sibiu, Timişoara, Cluj-Napoca) aducând cu sine o infuzie de rap şi alternativ punk şi rock’n’roll, totul fezandat cu sport extrem.
„May the best man win!”
Vom continua turneul, energizaţi de muzica celor de la Zale şi The Naked Man şi în Sibiu pe 14 iunie, alături de aceeaşi companie de cultură urbană susţinută şi energizată de Mountain Dew. Şi dacă va ploua şi dacă va fi soare, Mountain Dew va fi acolo pentru a-ţi oferi energia necesară să sari pe ritm, o dată şi încă o dată şi încă o dată până la final.
MOUNTAIN DEW, marcă înregistrată a PepsiCo este asociată spiritului tânăr, sporturilor extreme, muzicii alternative şi nonconformismului în toate formele sale. Produsele PepsiCo sunt îmbuteliate şi distribuite în România şi Republica Moldova de îmbuteliatorul autorizat al companiei, Quadrant Amroq Beverages SRL.
Sunday, June 8, 2008
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment