Thursday, June 12, 2008

Concert Pepsi in Agronomie


Invazia Smiley a cuprins întreaga ţară! Pregăteşte-te pentru show-ul Smiley din Bucureşti! Turneul de promovare a primului album solo semnat Smiley continuă în club The Player, sâmbătă, 13 iunie!
Participă la cel mai tare concert al unui artist roman în oraşul tău! Muzică, actorie şi dans - toate adunate într-un mega-show susţinut de cel mai zâmbareţ artist român, Smiley... şi nu numai de el! Conceptul concertulu se învârte în jurul a trei alter ego-uri ale lui Smiley- Miley [maili], Iley [aili] şi Ley [li]-care împreună cu el vor susţine cel mai incendiar show!
Vei descoperi cele trei personalităţi ale lui Smiley, care vor avea rolul de backing vocals, cu care artistul interactioneaza pe durata concertului. Pe lângă aceşti invitaţi speciali, Pepsi îi va invita cu mândrie pe scenă pe cei care au contribuit direct la realizarea albumului “În lipsa mea”: Marius Moga aka Mogacio, C.R.B.L, Don Baxter aka „the real beat Master”, Alex şi Uzzi.
Smiley, la lansarea primului album solo – „În lipsa mea” - declară: “Prin clasa a zecea mi s-a năzărit să fac muzică pe calculator fiindcă aveam prea multe idei care trebuiau concretizate într-un fel. Virusul muzicii îmi umblă nestingherit prin sânge. Am cântat în trupa Millenium 3, până când am fost observaţi de Gyuri Pascu, care ne-a ajutat să scoatem un album. În acelaşi timp m-am împrietenit cu cei ce urmau să devină colegii mei de trupă: CRBL, Omu Negru, Piticu şi Francezu. Am lansat hit după hit, am compus şi pentru alţi artişti, iar acum îmi lansez primul meu album solo, care mă reprezintă 100%. Smiley mi se spune pentru că sunt responsabil cu bună dispoziţie, aşa că vă închipuiţi ce concerte am pregătit!”
Alături de Smiley, vor fi prezenţi pe scena şi cei 5 membrii ai band-ul său (tobe, bas, chitară, clape şi percuţie) care te vor face să simţi live fiecare beat.
Colaborarea Pepsi cu Smiley a început în 2007, el fiind primul muzician român care a fost ales să reprezinte imaginea Pepsi. Călin Clej, CSD marketing manager PepsiCo România declară: „Smiley este surpriza noastră pentru România. Este un artist plin de energie care se mulează perfect pe valorile brandului Pepsi. De la începutul colaborării s-a arătat a fi un fin cunoscător al muzicii româneşti şi un artist complex. Alături de Smiley, vom continua în stilul Pepsi dialogul activ dintre brand şi consumatorii din România, dialog pe care l-am început anul trecut.”
Pepsi împreună cu Smiley ţi-au adus cea mai tare muzică direct la tine pe calculator. Pentru prima data în România un artist şi-a lansat albumul online. Mai mult de atât, Pepsi a oferit celor mai adevăraţi 1000 de fani albume gratuite. Ai avut timp să le fredonezi, să le înveţi! Acum este momentul să le cânţi alături de artistul tău preferat. Vino vineri, 13 iunie in club The Player şi fă showul alături de Smiley!
Concertul din Bucureşti este cel de-al şaptelea din turneul de promovare a albumului „In lipsa mea”. Până acum artistul a strâns sute de oameni în cluburile din Cluj-Napoca, Sibiu, Piteşti, Arad, Galaţi şi Iaşi. Din public, alături de vedetele invitate de Smiley în fiecare oraş, fanii s-au întrebat „Pe unde iţi umblă inima”, sau au strigat în gura mare „Oficial îmi merge bine”, insa nici o clipă nu s-au mai gândit că „au bani de dat”.
Turneul nu se opreşte insă aici! Smileyx4 Pepsi Tour – creat şi produs de Marius Moga şi susţinut de revista MyBand - merge şi la mare. Litoralul va fi cucerit de zâmbete muzicale pe 5, 12 şi 26 iulie. Staţiunile vizate sunt Constanţa, Mamaia şi Costineşti. Vino să-i faci showul lui Smiley!

No comments: