Sunday, June 29, 2008

LA MULTI ANI, SEBASTIAN BARBU!

Astazi, fostul schior Sebastian Barbu implineste 24 de ani. "Nu prea am unde sa petrec pentru ca toata lume se gandeste la finala Campionatului European de Fotbal. Stau acasa cu telefonul la incarcat. Ma suna lumea sa-mi faca urari", a declarat Barbu, care s-a intors ieri din Italia. "Am fost cu fratele meu, Alexandru, la pregatire in Val Senales. Am schiat 4 zile pe ghetar si doua zile am facut alergari in statiune. Nu am putut sta mai mult pentru ca zapada este foarte moale si dupa o ora si jumatatea nu mai puteam schia. Ne-am intalnit cu Florin Cristea in Austria si ne spunea ca pe el l-a prins o grindine pe ghetar. Acum vrem sa cautam o partie in sala si sa mergem sa ne pregatim acolo. Avem mai multe variante. In Belgia, Olanda sau Germania, dar acum s-a construit o sala noua in Franta si am vrea sa mergem acolo", a declarat Sebastian Barbu.

No comments: