Sunday, October 11, 2009

De la "milioane de schiori" pentru doi insi

Sa le raspund? Sa nu le raspund? Mai bine le raspund, sa nu patineze oamenii in ceata. Vineri, am avut un dialog pe Facebook cu Miron Mitrea. I-am cerut sa ia pozitie vis-a-vis de accidentele tot mai dese din domeniul transporturilor. M-am referit la cei doi morti de la autostrada care leaga Gilau de Turda sau Turda de Gilau si la cele 4 deraieri de trenuri petrecute in ultima perioada. Parlamentarul PSD mi-a spus ca sunt rau, ca el a facut ce trebuia sa se faca. Ma rog, totul a luat foc in momentul in care eu am spus ca voi mobiliza milioanele de schiori sa voteze schimbarea in cazul in care Guvernul Boc va pica. Cei care au luat foc si si-au exprimat oripilarea au fost doi domni, Bogdan Coman si Maximilian Munteanu. Dansii au "halit-o" la fel de iute ca Mitrea, crezand ca eu ma apuc sa fac campanie electorala pe partie sau ca promit voturile schiorilor din Romania. Cei doi oameni apropiati de ceea ce inseamna schi si snowboard in Romania nu s-au gandit, in primul rand, ca in Romania nu exista milioane de schiori. Cu Bogdan Coman chiar am discutat in urma cu ceva vreme despre numarul celor care se dau cu schiurile prin Carpati si chiar i-am spus ca, in cel mai fericit caz, sunt cam 10.000 - 20.000. Dumnealui era de parere ca cifra este mult mai mica. Deci nici vorba de milioane de schiori.
Expresia "milioane de schiori" este folosita de catre Adriana Popescu si Simona Gherghe, precum si de catre alti colegi si prieteni, cand mi se adreseaza. Atunci cand i-am zis lui Miron Mitrea despre milioanele de schiori m-am referit numai la mine. Nu mi-am imaginat niciodata ca am puterea sa adun voturi pentru cineva si nici nu-mi pot da seama cum Bogdan Coman si-a putut imagina ca pot face asa ceva. Daca m-as fi ocupat cu treburi d-astea, as fi facut-o si in precedentele campanii electorale. Si ca sa se convinga toata lumea ca nu imi desfasor activitatea pe criterii politice, ii rog pe Bogdan Coman si Maximilian Munteanu sa se uite din ce partide sunt primarii localitatilor unde am montat camere web.
Bogdan Coman este oripilat de ceea ce scriu eu pe Facebook. Domnule, tu ai fost cel care mi-a trimis un mesaj prin care imi cereai "add". Cat despre oamenii cu care am intrat in contact... Nici n-am stiut ca unii dintre ei sunt cunostinte d-ale tale. Trebuia sa-ti cer voie inainte de a intra in contact cu ei?
Distinsului domn Maximilian Munteanu ce sa-i transmit? N-am ce sa-i transmit unui individ care, in miez de noapte, se pune sef de sindicat peste schiorii si snowboarderii din Romania si ma injura prin SMS.
Imi pare rau, domnilor, dar sunt de parere ca dialogul are alte cai. Din punctul meu de vedere, v-ati infipt ca berbecii in gard. Mi-ar face placere sa discutam pe lucruri concrete. Daca vorbiti mai tare nu inseamna ca aveti dreptate. Va doresc tot binele din lume si sa ne vedem sanatosi la iarna!

No comments: