Wednesday, October 7, 2009

Stéphane Tissot a trecut la Fischer




Criza economica mondiala a lovit si marile branduri de echipament de schi. Foarte multi atleti au plecat de la Rossignol si s-au indreptat catre Head. Asta din cauza faptului ca francezii au cerut reducerea contractelor cu 50%. Printre cei care au dezertat se numara si Lindsay Vonn. In tot acest context, austriecii de la Fischer au reusit sa-l aduca pe francezul Stephane Tissot.

De ce ai ales sa schiezi cu Fischer?
Schiurile Fischer sunt foarte tolerante cu cel care le foloseste. Sunt excelente pentru performanta. Si alti schiori din echipa Frantei se dau pe Fischer. Am analizat impreuna cu antrenorul meu si am observat o multime de lucruri bune pentru mine. Aveam nevoie de schiurile astea pentru a fi mai rapid.
Schimbarea asta s-a produs destul de repede. Ai trecut pe Fischer in timpul cantonamentului din Argentina, de la Ushuaia. A fost o decizie la care te-ai gandit de multa vreme?
Da, m-am gandit de multa vreme la acest lucru. Am revenit dupa o accidentare grava si mi-am dat seama ca trebuie sa schimb ceva. M-am intrebat cum as putea sa ma intorc rapid la un nivel inalt. Schimbarea am facut-o abia acum, dar este cu siguranta ceea ce mi-am dorit. Este solutia cea mai rapida pentru a castiga cat mai multe curse.
Banii nu au contat in luarea acestei decizii?
Nu, nu au contat atat de mult. A contat, in primul rand, stilul meu si dorinta de a schia cu cel mai bun echipament.
Cate sezoane vei schia cu Fischer?
Pentru inceput, este vorba doar de un sezon. In functie de cum vor merge lucrurile, vom lua decizia care se impune. Eu sunt pentru un parteneriat cat mai lung.
Care este obiectivul tau in sezonul ce urmeaza?
Vreau sa intru intre primii 15 schiori din lume, sa fiu capabil sa particip la Jocurile Olimpice de la Vancouver.
Sezonul 2006 a fost cel mai bun din cariera ta de pana acum. Atunci ai terminat pe locul sase in Cupa Mondiale. La ce sa ne asteptam de la tine in viitorul sezon?
Da, intr-adevar a fost un sezon de exceptie, cu o cursa buna la Levi. Si acum, tot pentru cursa de la Levi m-am antrenat in timpul cantonamentului din Argentina. Sper sa dau lovitura.
Care este visul tau ca schior?
Imi doresc cu disperare sa castig o medalie la Olimpiada inainte de a ma retrage. Ar fi minunat daca as putea face acest lucru la Vancouver. Schiul reprezinta o placere enorma si inseamna mult pentru mine.

No comments: